Monday, August 22, 2011

Novel Ke - 4?

Bismillahiwalhamdulillah...

Alhamdulillah, kita masih dipanjangkan usia untuk menikmati 23 Ramadhan...

Dalam menigkatkan usaha mengejar lailatulqadar + menghitung hari bergelar seorang isteri saya turut bertungkus lumus serta berhempas pulas untuk menyiapkan novel keempat. Biar pun di dalam hati ada sedikit rasa bimbang. Ada tidak pernerbit yang berani menerbitkan novel keempat saya ini? huhu.

Insya-Allah novel ketiga akan berada di pasaran bulan Spetember nanti bertajuk NUR DI HATINYA.

Setelah dua buah novel berada di pasaran saya mendapat pelbagai maklumbalas daripada pembaca.

Ternyata novel pertama saya PERINDU PELANGI paling meninggalkan kesan mendalam di hati mereka berbanding QASIDAH UNTUK KEKASIH. Walaupun bagi saya sebagai penulisnya, novel QASIDAH UNTUK KEKASIH ini jauh lebih bermakna.Terutama dari segi mesej yang cuba hendak saya bawa.

Saya banyak memasukkan elemen Triller dalam novel PERINDU PELANGI. Justeru, saya berusaha untuk memasukkan unsur yang sama sekali lagi dalam novel keempat saya ini.Bahkan aspek Thriller dan sudut ilmu lebih seiring berjalan dalam penceritaan. menurut seorang pembaca peribadi saya, novel ini jauh lebih mendebarkan berbanding PERINDU PELANGI.

Sengaja saya buat pos ini.Satu sebagai promosi awal. Keduanya sebagai semangat untuk saya menghabiskan penulisan novel yang hakikatnya telah setahun tertangguh.
Doakan saya...^_^

No comments: