Tuesday, December 29, 2009

Sekitar MPR 09

Bismillahirrahmanirrahim...

MINGGU PENULIS REMAJA 2009 (MPR 09)

tarikh
19-25 DISEMBER 2009

tempat
GOLDEN STRAITS VILLAS BEACH RESORT< PORT DICKSON< NEGERI SEMBILAN

anjuran
PUSAT PENYELIDIKAN DAN PENGEMBANGAN KESUSASTERAAN KANAK-KANAK DAN REMAJA (PURNAMA) DEWAN BAHASA DAN PUSTAKA















5 comments:

muhammad fakhruddin said...

Assalamualaikum kak,
salam ziarah drpd saya ^_^

cahaya petunjuk said...

salam kak munie-- dh tgok dh kembara kaki seorang penulis ketika MPR- tahniah ya dah jadi MANTAN MPR dh---

sy dah mula baca manuskrip akak- tiba2 baru sy perasan- ada sahabat2 AD- daripada ismael smpailah kepada Ikhzreenn-- huhuhuhu

tersenyum sy membacanya
dlm proses lagi-

qamar_muneera said...

Fakhru, akak baru ingat nak mesej awak. syukran atas ziarah. nak suruh awak check cerpen. hari tu awk ada bagi idea kat akak kan?hehe

qamar_muneera said...
This comment has been removed by the author.
qamar_muneera said...

baru baca komen awak. Akak baru tambah je nama diorang tu. hehe sempat lagi kalau nak tambah nama awak jugak!hehe